سری آ: پیش بازی کیه وو-یوونتوس؛ بیانکونری به دنبال صدر نشینی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– هفته پنجم رقابت های سری آ ایتالیا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها کیه وو در ورزشگاه مارک آنتونیو بنته گودی ورونا میزبان یوونتوس تورین خواهد بود.

مصاف دو تیم کیه وو و یوونتوس در حالی امشب ساعت 22:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد که الاغ های پرنده با 4 امتیاز از 4 بازی در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و بیانکونری به همراه آنتونیو کونته با 10 امتیاز پنجم است.

 

 

 کیه وو

جیالوبلو در هفته چهارم سری آ با پیروزی خانگی 2-1 برابر اودینزه توانست بعد از دو شکست برابر لاتزیو و ناپولی و تساوی برابر پارما به اولین برد این فصل خود دست یابد.

کیه وو با به خدمت گیری جوزپه سانینو، سرمربی فصل گذشته پالرمو فصد دارد همانند سال قبل یک مقام  در خور توجه در سری آ کسب کند. آنها فصل قبل در پایان به مقام دروازهمی سری آ دست یافتند.

سانینو در این بازی داریو داینلی، دفاع میانی خود را در اختیار نخواهد داشت و همانند بازی ابتدای هفته پائول پاپ رومانیایی جانشین مدافع با تجربه جیالوبلو خواهد شد.

در خط میانی، هتماژ و استیگاریبیا، بازیکن سابق یووه در کناره ها انجام وظیفه خواهند کرد و ریونی و رادووانوویچ بهترین گرینه ها برای مرکز میدان خواهند بود.

آلبرتو پالوچی، مهاجم سابق میلان و بهترین گلزن این فصل کیه وو با 2 گل زده بدون شک انتخاب اول سانیو در خط حمله است و سریل ترآوو فرانسوی می تواند بهترین انتخاب برای زوج پالوچی باشد.

بازیکنان مصدوم: داریو داینلی و توماژ کوبیژ

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی کیه وو: (2-4-4)

پوگیونی، ساردو، پاپ، سزار، درامه، هتماژ، رادووانوویچ، ریونی، استیگاریبیا، ترآوو و پالوچی

 

یوونتوس

بیانکونری در ابتدای هفته با گلزنی کارلوس توز و فرناندو یورنته، دو مهاجم جدید خود توانست از سد هلاس ورونا، همشهری رقیب امشب خود بگذرد تا همچنان سایه به سایه دو تیم رم و ناپولی در صدر جدول حرکت کند.

تغییرات در تیم آنتونیو کونته همانند بازی قبل اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و پیش بینی می شود در اولین اقدام، جی جی بوفون بعد از استراحت یک هفته ای به چارچوب دروازه باز گردد.

در خط دفاعی جورجیو کیه لینی که همانند کاپیتان یووه بازی برابر ورونا را از روی نیمکت مشاهده کرده بود، در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت و از سوی دیگر پیش بینی می شود اوگبونا این بار به جای بارتزالی در خط دفاعی به کار گرفته شود.

در خط میانی قرعه استراحت به احتمال فراوان به آرتورو ویدال خواهد رسید و همچنین می توان شاهد جانشینی فدریکو پلوسو به جای کوادوو آساموا در سمت چپ خط میانی بود.

و در خط حمله توز تقریبا به مهره بدون جانشین کونته تبدیل شده است و باید دید سرمربی یووه چه زمانی به او استراحت خواهد داد. ووچینیچ هم بعد از سه بازی که در ترکیب اولیه بیانکونری قرار نگرفته بود، حالا می تواند یک بار دیگر از ابتدا زوج کارلیتوس در خط حمله را تشکیل دهد.

بازیکنان مصدوم: مارتین کاسرس، سیمونه په په و روبینیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس: (2-5-3)

بوفون، اوگبونا، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، پوگبا، پیرلو، مارکیزیو، پلوسو، ووچینیچ و توز (کوالیارلا)

 

گلزنی لیخشتاینر در ورزشگاه بنته گودی ورونا - دیدار برگشت فصل 13-2012، کیه وو 1-2 یوونتوس

 

کیه وو – یوونتوس از نگاه آمار:

1- در 6 مصاف گذشته دو تیم سهم یووه 3 پیروزی بوده است و 3 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

2- شاگردان آنتونیو کونته فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شدند کیه وو را با نتایج 2-0 (در تورین) و 2-1 (در ورونا) شکست دهند.

3- یوونتوس در 35 بازی از 38 بازی خارج از خانه گذشته خود در سری آ شکست نخورده است.

4- در 3 بازی گذشته کیه وو در سری آ حداقل 3 گل به ثمر رسیده است.

5- در 6 بازی خارج از خانه گذشته یووه در سری آ حداقل 2 گل رد و بدل شده است.

6- کارلوس توز و آرتورو ویدال با 3 گل زده بهترین گلزنان بیانکونری تا اینجای فصل محسوب می شوند.

7- آلبرتو پالوچی با 2 گل زده برترین گلزن جیالوبلو به شمار می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 30497
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1